Lindex lanseeraa Roosa nauha -malliston ja tukee syöpätutkimusta

Lindex on ollut mukana Roosa nauha -keräyksen yhteistyökumppanina ensimmäisestä kampanjasta lähtien. Kampanja yhdistää vuosittain muotiyrityksen asiakkaiden ja työntekijöiden voimat tärkeän syöpätutkimuksen edistämiseksi. Tänä vuonna Lindex on suunnitellut kampanjaa varten laajan oloasumalliston naisille ja lapsille. 10 prosenttia malliston lokakuun myynnistä lahjoitetaan syöpätutkimukseen.

”Olemme tukeneet Roosa nauha -keräystä jo lähes 20 vuoden ajan, ja se on edelleen hyvin tärkeä kampanja sekä meille että asiakkaillemme. Naiset ovat Lindexille kaikki kaikessa, ja jokaisella yhdessä lahjoitetulla eurolla on suuri merkitys tutkimuksen edistymiselle”, sanoo toimitusjohtaja Susanne Ehnbåge.

Lindexin Roosa nauha -mallisto koostuu tyylikkäistä oloasuista puuterisissa sävyissä. Tuotteet on valmistettu sileästä veluurista, teddykankaasta ja pehmeästä bouclé-kankaasta. Mallisto sisältää yhteensopivat vaatteet naisille ja lapsille. Lindex lahjoittaa lokakuussa 10 % malliston myynnistä syöpätutkimukseen. Roosa nauha -kuukauden aikana muotiyritys pyrkii levittämään tietoa rintojen säännöllisen tarkastuksen tärkeydestä, ja osoitteeseen lindex.com tulee ohje omien rintojen tarkastukseen.

Lindex on tukenut Roosa nauha -kampanjaa vuodesta 2003 lähtien. Yhdessä asiakkaidensa kanssa yritys on lahjoittanut yhteensä 16 miljoonaa euroa syöpätutkimukseen.