Mediapersoona Jekku Berglund on Billebeinon uusi markkinointipäällikkö – tavoitteena kansainvälistyminen

Ex-NHL-tähti Ville Leinon vaate- ja asustemerkki Billebeino vahvistaa markkinointiaan media-alan ammattilaisella, Jekku Berglundilla.

Vuoden radioammattilaisena palkittu Berglund on saanut paljon tunnustusta onnistumisistaan radiokanava Loopilla, jossa hän on toiminut sen perustamisesta asti.

”Palaset loksahtivat kohdalleen, ja päätös siirtyä Billebeinolle tuntui todella luonnolliselta”, Berglund kertoo.

Myös Billebeinolla ollaan innoissaan uudesta tulokkaasta.

”Ollaan jo pidemmän aikaa seurattu Jekun loistavaa duunia. Ja kun tuli mahdollisuus ’kaapata’ hänet meille, emme epäröineet hetkeäkään”, kommentoi Ville Leino.

”Olen todella otettu siitä, että mut pyydetään just nyt mukaan, kun Billebeino kansainvälistyy kovaa vauhtia. En malta odottaa, että pääsen mukaan tähän rohkeaan tiimiin, joka tekee näyttäviä liikkeitä ja on todella kasvava sekä kiinnostava brändi”, Berglund lisää.

”Uskon ja tiedän, että Jekku istuu meidän tiimiin erittäin hyvin”, sanoo Leino.

Ekojen lippisten kuvauksissa mukana

Jekku Berglund on seurannut Billebeinon vauhdikasta matkaa läheltä, aivan alusta asti.

”Kuusi vuotta sitten kuvattiin lounastauolla Billebeinolle ekat lippikset. Ei varmaan kukaan meistä silloin ajatellut, että nyt oltaisiin tässä pisteessä.”

Jekku Berglund aloittaa työnsä Billebeinon markkinointipäällikkönä tänään tiistaina 21.1.2020. Vaate- ja asustemerkki Billebeino nosti liikevaihtonsa edellisellä tilikaudella jo 2,3 miljoonaan euroon, josta kertyi voittoa peräti 446 000 euroa.

”Vuonna 2020 interaktiivisuus brändin ja kuluttajan välillä korostuu. Enää ei riitä pelkkä mallistojen esittely, vaan kuluttajat haluavat olla osana brändin tekemistä ja tarinaa. Niin kuin minäkin”, Berglund päättää.