Fashion
Muodin trendit muuttuvat nopeasti. Ne kuvastavat ihmisen, kodin, luonnon, maailman menoa - värejä, kuoseja, tekniikkaa, ihmisiä, ilmeitä.... you call it fashion, we call it life.
Miten muoti näkyy nykykodeissa?

Yksi toissa vuoden trendeistä oli ”Ole kotona – se on nyt muotia”, kotoilu on vastapainoa suorituskeskeiselle elämäntavalle. Kotoilu on Kielitoimiston sanakirjan määritelmän mukaan: koti- ja käsitöiden harrastamista kiireisen elämänrytmin vastapainona. Laajemmassa määritelmässä kotoilu liitetään osaksi downshiftausta eli hitaampaan elämäntapaan siirtymistä. Kotoilu ankkuroitui Suomeen 2010-luvun alkupuolella niin sanotun hitaan elämän tullessa suomalaisten tietoisuuteen. Jää kotiin Kotiin jääneet voivat tehdä entistä enemmän niitä asioita, joita varten ennen joutui lähtemään ulos. Pankkiasioidenhoito, ruoanlaitto (voit tilata kotiisi valmiit ruoka-annokset), jopa työnteko on nykyään…

Read More

Tiimivaatteet, joukkueasut, luokkavaatteet – asusteet logoilla ja teksteillä

Onko teillä tarve vaatteille, joissa on oma merkintänsä? Logo, firman nimi, slogan? Kuvaa tai tekstiä, yhdellä värillä tai monella värillä? Paidat, housut, takit, pipot, lippikset, myös työvaatteet huomiovärein. Mainosteippaamo OmaLogo Lohjalta toimittaa vaatteet sekä noutona Lohjalta, tai postitse tai matkahuollon kautta ympäri Suomea. Omalogolla on asiakkaita Helsingistä Ouluun. T-paita halutulla merkinnällä Painetut t-paidat. Nopea toimitus ja painatus. Ei minimitilausmäärää. 100% Tyytyväisyystakuu! Lyhyt- ja pitkähihaiset. Aikuisten & lasten kokoja – ja mikä parasta, voit käyttää verkkokauppaamme tarjouksen tekemiseen osoitteessa https://omalogo.skypro.fi…

Read More

Tutkimus: Teknologia tulee myös muotikauppaan – ”fashtech” hakee vielä muotoaan

Muotikaupat haluavat investoida uuteen teknologiaan, vaikka kuluttajat eivät ole siitä vielä vakuuttuneita. Jopa puolet muotikauppiaista haluaa investoida uusiin teknologioihin, kuten virtuaalitodellisuuteen ja lisättyyn todellisuuteen, vaikka vain viidesosa kuluttajasta on kiinnostunut niistä. Tämä käy ilmi maksupalveluyhtiö Klarnan Lontoon muotiviikon jälkeen teettämästä kyselytutkimuksesta, joka osoittaa selvän eron muotikauppiaiden ja muodin kuluttajien toiveiden välillä. Muotikauppiaat ovat kiinnostuneita huipputeknologiasta, vaikka digin perusteetkaan eivät ole niillä vielä täysin hallussa. Viidesosa muotikaupoista myöntää, että niillä on haasteita digitalisaation kanssa, ja 42 prosenttia kauppiaista kertoo, että…

Read More

11.11. Single’s Day

11. Marraskuuta on Single’s Day, ja JYSK juhlii tapahtumaa 8.-11.11. Silloin voit hemmotella itseäsi hieman enemmän. Itsesi hemmottelu voi tarkoittaa esimerkiksi päivää rentoutumiselle ja rauhoittumiselle. Luo kotiisi spa-tunnelmaa tuoksukynttilöillä ja tuoksuöljyillä kylpyhuoneessa, sekä pukeudu mukavaan vohvelikylpytakkiin. Uudista makuuhuoneesi pehmeillä pussilakanoilla, hienoilla koristetyynyillä tai korupuulla, johon ripustat suosikkikorusi. Kylpyhuoneessa olevan kylpymaton voit korvata uudella, vahvistavalla lausunnolla olevalla kylpymatolla. Se voi olla pieni muistutus kiireisen arjen keskelle huomioida ja hemmotella myös itseäsi. Mikä on Singles’ Day? Single’s Day on saanut alkunsa…

Read More

Billebeinon ja Original Long Drinkin talvimallisto julki tänään

Billebeinon ja Hartwall Original Long Drinkin suosittu yhteistyömallisto saa jatkoa lapasten ja kaulahuivin muodossa. Samalla jo kertaalleen loppuunmyyty ”lonkeropipo” tekee paluun. Tuotteet tulevat myyntiin Billebeinon verkkokauppaan perjantaina 2.11. Kahden tunnetun suomalaisen kumppanuudesta ja sen hedelmistä on saatu nauttia jaksoittain keväästä 2017 asti. Uusi mallisto on kaikkiaan kolmas verkkokaupassa kaikkien saatavilla oleva erä Billebeino x Original Long Drink -sarjaa. Aiemmissa mallistoissa ollaan nähty mm. paitoja, lippiksiä, pyyhkeitä ja sandaaleja. ”Tämä on ollut niin hyvä kumppanuus, että oli helppo jatkaa lämmintä…

Read More

Zalando pyrkii muodin käyttöjärjestelmäksi

Vuonna 2008 perustettu Zalando on kasvanut kahden kaveruksen verkkokaupasta toimijaksi, joka haastaa koko toimialan. Yhtiön pitkän tähtäimen tavoitteena on luoda jokaiselle sen asiakkaalle täysin personoitu verkkokauppakokemus. Zalandolla on mahdottoman kuuloinen tavoite: 24 miljoonaa kauppaa, yksi jokaista yrityksen eurooppalaista asiakasta kohden. Toteutuessaan tämä tulisi mullistamaan koko kaupan alan. Vielä kymmenen vuotta sitten ajatus olisi ollut täysin utopistinen, mutta teknologian avulla Zalando voi hyvinkin onnistua tavoitteessaan toimia ”muodin käyttöjärjestelmänä.” Zalandon lähitulevaisuuden ja pitkän tähtäimen tavoitteista kertoo yhtiön Pohjoismaiden aluejohtaja David Hejgaard,…

Read More

Find your Match! – Intensiivinen suoraväri

SensiDO Match on intensiivinen suoravärisarja, jonka 12 rohkeaa ja eloisaa sävyä on kehitetty korostamaan persoonallisuuttasi. Sävyt ovat laveerattavissa juuri sellaiseksi kuin haluat. Kahdentoista sävyn valikoimasta löydät varmasti oman Matchin! SensiDO Match -suoraväri hoitaa, kosteuttaa ja rakennepaikkaa hiusta tehokkaasti värjäyksen aikana. Sisältää lämpö- ja UV-suojan. SensiDO Match on hajusteeton, vegaaninen ja valmistettu Suomessa. SensiDO Match -sävyt: Blackout Erityisen intensiivinen musta suoraväri syventää ja ylläpitää tummien hiusten sävyä ja antaa upean kiillon hiuksiin. Caramel Copper Luonnollisen pehmeä kuparin sävy, jolla värjäät…

Read More

I love me esittelee kauneuden ilmiöt

Luontotrendi tulee tällä hetkellä voimakkaasti esiin kaikkialla, eikä kosmetiikka ole poikkeus. I love me -messuilla luonnonkosmetiikkaa on esillä runsaammin kuin koskaan, ja myös ohjelmissa puhutaan kokonaisvaltaisesta ihonhoidosta ja luonnonkosmetiikan tuotteista. Lisäksi messuilla nousevat esiin syksyn kauneustrendit sekä ihonhoidon tulevaisuuden näkymät. I love me järjestetään 19. – 21.10.2018 Messukeskuksessa Helsingissä. Tapahtuman ohjelmaan voi tutustua nettisivuilla www.iloveme.fi. I love me -messujen ohjelmissa ihon hyvinvoinnin perustana korostetaan elämäntapoja ja itselle sopivia tuotteita. Hehkuvan lookin voi viimeistellä syksyn trendien mukaisella kosmetiikalla, korealaisella ihonhoitorutiinilla,…

Read More

Tanskalainen designhana uusissa upeissa väreissä; mattamusta, teräs ja messinki

Damixan uusinta Silhouet-designhanaa on nyt tarjolla kolme uutta versiota: Minimalistinen mattamusta. Hienovarainen teräs. Klassinen ja moderni messinki. Tyylikkäiden designhanojen ansiosta LVI-asentajat, tukut ja jälleenmyyjät voivat nyt tarjota asiakkailleen entistä enemmän vaihtoehtoja, kun asuntoon kaivataan persoonallista ilmettä. Silhouet on siro ja kiehtova hanasarja, jonka on suunnitellut palkittu tanskalainen suunnittelijakaksikko Halskov & Dalsgaard Design. Sarja pitää sisällään hanoja keittiöön ja pesualtaisiin sekä suihkujärjestelmä termostaatilla, käsisuihkulla ja elegantilla suihkupäällä. Aikaisemmin tänä vuonna esiteltiin klassiset kromiset pinnoitteet. Nyt uudet mattamusta, teräs ja messinki…

Read More

Unelmahiukset Miss Suomi 2018 Kilpailijoille

Kempeleläinen hiustuotteisiin erikoistunut yritys DreamHair® jatkaa yhteistyötä Miss Suomi tapahtuman kanssa. DreamHair® toimittaa Miss Suomi Finalisteille hiustuotteita itse finaaliin sekä missikiertueelle. Miss Suomi Finalistit ovat tehneet kolmen viikon mittaisen missikiertueen ympäri suomea jossa he esittelivät yhteistyökumppaneiden tuotteita. Kiertue huipentuu tänään lauantaina tapahtuvaan Finaaliin jossa valitaan uusi Miss Suomi. Finaalia voi seurata Viafree kanavalla tänä vuonna myös netin kautta. Finaali järjestetään 29.9. klo. 20:00 alkaen Billnäsin Ruukissa. DreamHair® oli mukana myös vuonna 2016 ja 2017 Miss Suomi kilpailussa. Vuonna 2018 DreamHair julkaisi uuden  Premium Slaavipidennys malliston,…

Read More