Globe Hope rantautuu pop-up-pisteellä Lahden K-Citymarket Karisman valikoimaan

Kotimainen vuonna 2003 perustettu Globe Hope on saapunut reilun parinkymmenen tuotteen voimin K-Citymarket Karisman valikoimaan. Pop-up on osa K-Citymarketien kauppakohtaistumista asiakastoiveiden perusteella vastaamaan paikallisten asiakkaiden toiveita yhä paremmin.

Globe Hope on saapunut K-Citymarket Karisman valikoimaan 22 tuotteen valikoimalla, joka koostuu naisten ja miesten vaatteista sekä laukuista. Valikoima sisältää sekä Globe Hope klassikoita että uutuuksia SS22 Dry Season -mallistosta. Vaatemallisto tarjoaa 100 % kierrätyslangasta valmistettuja trikoo- ja collegevaatteita. Uuden malliston värimaailma tuo raikkaan tuulahduksen alkavaan kevääseen, kun kierrätysmateriaaleista valmistetut tuotteet toistavat kesäisiä sinisen, laventelin, sekä keltaisen ja oranssin sävyjä.  

”Asiakkaiden tietoisuus vastuullisesta vaatetuotannosta kasvaa jatkuvasti ja meille on tärkeää vastata tähän tarpeeseen. Asiakkaita kiinnostaa vastuullisuuden, kuten tuotteen alkuperän ja tuotannon lisäksi tietysti myös muodikkuus, ja Globe Hope on meille erittäin luonteva kumppani.K-Citymarket-yhteistyön myötä Globe Hope -tuotteet tulevat yhä useamman suomalaisen saataville. Useampien pop-upien myötä harjoittelemme ja opimme yhdessä tekemisestä– sen jälkeen pohditaan taas jatkoa”, K-Citymarketin käyttötavaran osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg kertoo.

Pop-up on osa K-Citymarketien käyttötavaraosastojen kauppakohtaistumista

Globe Hope -pop-up on askel kauppakohtaisuuteen myös käyttötavaraosastoilla ja yhteistyö jatkaa K-Citymarketien uudistumisen tarinaa. Suomen 81 K-Citymarketia ovat kauppiaineen keskenään erilaisia, erityisesti kauppiasjohtoisen elintarvikevalikoimansa osalta. K-Citymarket Karisma on valittu Globe Hope -pop-upin paikaksi paikallisten asiakastoiveiden perusteella – asiakaskuntaan kuuluu poikkeuksellisen paljon tiedostavia ja trendikkäitä kuluttajia. Muut Globe Hope -pop-upit sijaitsevat Turun Kupittaalla, Vantaan Jumbossa, Tampereen Turtolassa ja Seinäjoen Ideaparkissa.

”Elintarvikkeessa K-Citymarket-kauppiaat rakentavat valikoimansa paikallisten asiakastarpeiden ja -toiveiden pohjalta. Myös käyttötavaraosastojen valikoimat rakennetaan asiakkaiden tarpeita palvelemaan – mutta paikallisten toiveiden sijaan Suomen laajuisesti. Globe Hope -pop-upin isäntäkaupat valittiin asiakasdataan perustuen: näissä kaupoissa korostuivat modernit edelläkävijäasiakkaamme sekä asiakkaat, joille vastuullisuus on erityisen tärkeä arvo. Panostamme jatkossa huomattavasti enemmän kauppakohtaisen asiakastarpeen ja mieltymysten täyttämiseen ja Globe Hope -pilotti on suuri harppaus tähän suuntaan. Jotta pystymme ylittämään asiakkaidemme odotukset jatkossakin, haluamme valikoimiimme juuri Globe Hopen kaltaisia vahvoja, tunnettuja ja asiakkaiden luottamuksen lunastaneita kumppaneita”, Åberg sanoo.