Fashion
Muodin trendit muuttuvat nopeasti. Ne kuvastavat ihmisen, kodin, luonnon, maailman menoa - värejä, kuoseja, tekniikkaa, ihmisiä, ilmeitä.... you call it fashion, we call it life.
Nykyisin on muodikasta tehdä kaikki mobiilisti -miksi?

Tulevaisuudessa tilatut kengät voivat saapua tunneissa. Ehkäpä joskus myymälän tarjonnan voi tarkastaa etukäteen reaaliaikaisesti tuotteiden tarkkuudella. Halutun tuotteen voisi varata kännykällä, ja käydä noutamassa sen liikkeestä haluamanaan aikana. Ehkä joskus vaatteita voi myös sovittaa virtuaalisesti. Mobiililaitteilla ostoksia tekevien määrä on jatkuvassa nousussa. Verkkokaupat Verkkokauppojen inspiraatiosivuilta voi seurata muodin uusia tuulia. Sopivan asukokonaisuuden löydettyään tilaaminen on helppoa parilla napin painalluksella. Ehkä tulevaisuudessa Instagramissa tai vastaavassa selailtuja tuotteita voisi myös tilata tai teettää, ja saada tuotteen kotiin hetkessä ja varmasti istuvana…

Read More

Mistä lahja rahapelien ystävälle?

Vuoteen mahtuu monta päivää jolloin annetaan lahjoja, niitä myös annetaan usein ihan muuten vaan. Useimmiten lahjat jotenkin liittyy henkilöön jolle se lahja ostetaan, oli kyse sitten joululahjasta, syntymäpäivälahjasta tai muusta, niin se luo tunnearvoa lahjalle. Autoilun ystävälle löytyy monia lahjoja niin kuin myös musiikin ja elokuvien mutta entä sitten henkilö jonka lempiasia onkin kasinot sekä niihin liittyvät rahapelit? Äkilliseltään mietittynä voi olla vaikea keksiä kasinoihin liittyvää lahjaa mutta niitäkin löytyy yllättävän paljon laidasta laitaan ja erikokoisille budjeteille. Esimerkiksi pari…

Read More

NHL-jääkiekkoilijan perustama vaatebrändi laajentaa ulkomaille

Stanley Cup -finalisti Ville Leinon taiteesta alkunsa saanut suomalainen kasvuyritys Billebeino lähtee valloittamaan Euroopan markkinoita. Vaatebrändi on mukana Berliinin SEEK-messuilla 14.1.–16.1.2020. Suomalainen Billebeino laajentaa kevään aikana toimintaansa myös kotimaansa rajojen ulkopuolelle. Tiililogostaan tunnettu vaatebrändi on monen kansainvälisesti tunnetun urheilijan luottomerkki, ja yritys on jo saavuttanut mittavan asiakaskunnan myös Suomen markkinoilla. Brändin takana on entinen NHL-pelaaja ja Stanley Cup -finalisti Ville Leino, joka perusti yrityksen yhdessä ystävänsä Juhani Putkosen kanssa vuonna 2014. Tänä keväänä Billebeino jatkaa maailmanvalloitustaan Euroopassa. Brändi on ensimmäistä kertaa vahvasti…

Read More

Suomalainen osaaminen

Osaaminen on laaja-alainen kokonaisuus tietoa ja taitoa, luontaisia ominaisuuksia ja arvoja. Jopa sosiaalinen verkosto voi olla osa osaamista. Osaamista voi jaotella moniin erilaisiin osa-alueisiin. Työelämässä osaamisella tarkoitetaan ammatillisen osaamisen lisäksi työelämässä tarpeellisia taitoja sekä itsetuntemisen ja itsensä kehittämisen taitoja. Ammatillinen osaaminen syntyy koulutuksen, kokemuksen ja oivaltamisen kautta. Työelämässä tarvittavat taidot vaihtelevat erilaisten tehtävien mukaan. Itsensä johtamisen ja kehittämisen taidot tulevat osalla luonnostaan, ja osa tarvitsee sillä alueella opettelua. Onneksi osaamista voi aina kehittää ja mitä päämäärätietoisemmat tavoitteet itselleen asettaa,…

Read More

Kodin sydäntä lähellä – ruokailutilan sisustus

Keittiö on kodin sydän ja monen mielestä kodin tärkein huonekalu on ruokailuryhmä tai keittiön pöytä. Keittiön pöydän ääressä vietetään usein paljon aikaa paitsi ruokailun ja seurustelun myös lukemisen, leipomisen, askartelun tai vaikkapa läksyjen äärellä. Pöytämateriaaleissa on eroja paitsi ulkonäössä myös huoltotarpeessa ja kulutuskestävyydessä. Keittiön pöytämateriaalit Ilmava lasikansi sopii pieneen tilaan ja se on helppo pitää puhtaana. Puinen pinta on lämmin ja maanläheinen, mutta puupinta vaatii hoitoa ja se täytyy öljytä tai vahata ainakin kerran vuodessa. Kehnoksi menneen puupinnankin voi…

Read More

Suomen arvostetuin huonekalubrändi on jälleen Isku

Isku jatkaa Suomen arvostetuimpana huonekalubrändinä Taloustutkimuksen toteuttamassa Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa. Isku valittiin toimialansa arvostetuimmaksi brändiksi toista kertaa peräkkäin. Yhteistyössä Markkinointi & Mainonta -lehden kanssa tehdyssä tutkimuksessa selvitettiin kymmenen huonekalubrändin ja yhteensä 612 brändin arvostusta. Isku on paitsi toimialansa arvostetuin, myös erittäin tunnettu: sen tuntee 99 prosenttia vastaajista. Iskun Suomen arvostetuimmaksi brändiksi nimenneet arvostivat erityisesti kotimaisuutta, laatua ja yrityksen pitkää historiaa. ”Vastuullisuus ja kotimaisuus nousevat toimialalla entistä suuremmaksi trendiksi ja vaikuttavat positiivisesti brändimme arvostukseen”, Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen sanoo….

Read More

Löydä täydellinen miesten kello

Miehet käyttävät kelloja monissa eri tilaisuuksissa oli se sitten yleiskäyttöinen arkipäivän kello, kello tärkeisiin tapaamisiin, erityisiin tilaisuuksiin, kuten häihin, tai kello yleiseen illanviettoon ulkona. Miesten kelloista on tullut enemmän kuin vain jotain, jota pidetään ranteessa kertomassa aikaa. Tarjolla on monia, monia eri tyylisiä miesten kelloja. Eri värejä, kokoja, toimintoja ja tietysti hintahaarukoita, mutta jos olet hankkimassa miesten kelloa ( Kellon ranneke ), on paras ostopaikkasi kaikesta riippumatta internet. Tämä pitää sisällään kellot liikemiehille, jotka valmistautuvat tärkeisiin liiketapaamisiin, joissa ensivaikutelmalla…

Read More

Kerääntyykö vaatekaappiisi käyttämättömiä vaatteita ja kenkiä?

Elfa järjestää käyttämättömät vaatteesi, jotka vievät tilaa vaatekaapissasi Haaste: Käyttämättömät vaatteet ja kengät, jotka vievät tilaa vaatekaapissa Vinkki: ”Yritä tehdä itsellesi rutiini siitä, että katsot vaatevarastoasi ”siivouslaseilla” ja siivoa vaatevarastoasi vähän vaikka joka viikko tai kerran kuukaudessa, jos se tuntuu sinusta realistisemalta. Silloin vältyt suursiivoukselta, joka voi tuntua ylitsepääsemättömältä tehdä. Laita valmiiksi kierrätyskassi vaatekaappiisi näkyvälle paikalle. Kun kierrätyskassi on tullut täyteen, lahjoita kassiin kertyneet vaatteet hyväntekeväisyyteen. Ei kannata unohtaa myöskään ystäviä, sukulaisia ja muita läheisiäsi – ylimääräiset vaatteesi voivat…

Read More

Palveluja ja sivustoja vain aikuislle

Muualla verkostossamme on täysin aikuisille tarkoitettuja palveluita. Meiltä löytyy niin deittipalveluita, tuotteita, kuin pelejä ajanvieteeksi ja videoita K18 tasolla. Oletko jo tutustunut näihin eri sivustoihimme (niitä on kyllä monelle muullekin teemalle aina lainoista, autoista, urheilusta yms lähtien, jopa sotahistoriaa, uskontoa, kalastusta, muita harrastuksia….) Aikuisten omia sivustoja Esimerkiksi LittleRoom.fi sivustoon tai HappyHouse.fi sivustolle. HUOMAUTUS! Nämä LittleRoom ja HappyHouse-sivustot ja niiden sisältävät linkit ja palvelut ovat tarkoitettu vain aikuisille. Jos sinusta tuntuu, että näiltä K18 sivustoilta puuttuu jotain, mitä sinä kaipaat…

Read More

Tunnistaako suomalainen itseään pikamuotikeskustelusta?

Suomalainen käyttää ostamaansa vaatetta keskimäärin seitsemän ja puoli vuotta. Käytettävissä olevista ansioista suomalaiset kuluttavat vaatteisiin ja jalkineisiin vähemmän kuin esimerkiksi muut pohjoismaalaiset. Monen suomalaisen onkin siksi vaikea tunnistaa itseään pikamuotikeskustelusta. Suomalaiset kuluttavat vaatteisiin ja kenkiin keskimäärin 712 euroa vuodessa. Silti kulutusosuudet käytettävissä olevista tuloista ovat kuitenkin muihin länsimaihin nähden keksimääräistä matalammat.  – On hyvä että suomalaisiakin kannustetaan vastuulliseen kuluttamiseen, mutta tutkimus muutaman vuoden takaa ja tuore myyntidata osoittavat, että puheet pikamuodista tai kerskakuluttamisesta eivät kuvaa suomalaista kuluttajaa, kertoo toimitusjohtaja Velimatti…

Read More