Ankorstore aikoo villiinnyttää vähittäiskaupan
Pariisi 28.42022– ketjuihin kuulumattomia kauppiaita ja tuotemerkkejä yhdistävä Ankorstore jatkaa vähittäiskaupan uudistamista. Yhtiö on yhdessä maailmankuulun suunnittelutoimisto Pentagramin kanssa uudistanut identiteettinsä ja tiivistänyt tarkoituksensa kahteen sanaan: Rewild Retail – villiinnytetään vähittäiskauppa. Puitteet ketjuuntumattomien yrittäjien menestykselle Ankorstoren perustajat tunnistivat jo vuonna 2019 tarpeen uudenlaiselle toimijalle, kun ketjuihin kuuluvat megaliikkeet ja verkkokauppajätit valtasivat alaa pienemmiltä toimijoilta. Yhtiö halusi luoda ketjuuntumattomille liikkeille puitteet, joiden avulla ne voisivat menestyä globaalissa kilpailussa. Ankorstore on ensimmäinen B2B-markkinapaikka, jossa minimitilauksen arvo on vain 100 euroa ja…