Isku jatkaa Suomen arvostetuimpana huonekalubrändinä Taloustutkimuksen toteuttamassa Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa. Isku valittiin toimialansa arvostetuimmaksi brändiksi toista kertaa peräkkäin.
Yhteistyössä Markkinointi & Mainonta -lehden kanssa tehdyssä tutkimuksessa selvitettiin kymmenen huonekalubrändin ja yhteensä 612 brändin arvostusta. Isku on paitsi toimialansa arvostetuin, myös erittäin tunnettu: sen tuntee 99 prosenttia vastaajista.
Iskun Suomen arvostetuimmaksi brändiksi nimenneet arvostivat erityisesti kotimaisuutta, laatua ja yrityksen pitkää historiaa.
”Vastuullisuus ja kotimaisuus nousevat toimialalla entistä suuremmaksi trendiksi ja vaikuttavat positiivisesti brändimme arvostukseen”, Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen sanoo.
Taloustutkimuksen toteuttamaan tutkimukseen vastasi lähes 7000 iältään 15–79-vuotiasta suomalaista.
Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.