Uni- ja loungewearmarkkinat kasvavat 13,36 miljardia dollaria vuosina 2020-25

Design- ja premium-univaatteiden ja loungewearin kysynnän kasvu vauhdittaa univaate- ja loungewear-markkinoiden kasvua. Asiakkaiden muuttuvat mieltymykset sekä ostovoiman kasvu ja muotitietoisuuden parantaminen lisäävät suunnittelijan ja premium-univaatteiden ja lounge-vaatteiden kysyntää. Premium-univaatteiden ja lounge-vaatteiden kasvavan kysynnän vuoksi myyjät investoivat yhä enemmän tuoteinnovaatioihin. He keskittyvät myös kestävien raaka-aineiden ja teknologioiden käyttöön, jotka parantavat tuotteiden suorituskykyä sekä niiden ulkonäköä ja muotoilua. Tuotteet, joissa on edistyneet ominaisuudet ja innovatiiviset mallit, hinnoitellaan korkeammalle kuin tavalliset yöasut ja lounge-vaatteet. Tämä nostaa tuotteen premiumalisointia yhdessä tuotevalikoiman laajennuksen kanssa. 

Univaatteiden ja loungewear-markkinoiden markkinat: Haaste

Väärennettyjen tuotteiden läsnäolo haastaa univaate- ja lepovaatemarkkinoiden kasvun. Univaatteiden ja lepovaatteiden kasvavat markkinanäkymät ja niiden kasvava kysyntä lisäävät väärennettyjen univaatteiden ja lounge-vaatteiden markkinoille pääsyä erityisesti kehittyvillä alueilla. Väärennettyjen tuotteiden alhainen hinta lisää niiden kysyntää. Näin ollen väärennettyjen tuotteiden saatavuus vaikuttaa haitallisesti myyjien myynti- ja hinnoittelustrategioihin laimentamalla niiden markkinaosuuksia ja vahingoittamalla niiden mainetta. Näiden haasteiden voittamiseksi globaalit myyjät alentavat tuotteidensa hintoja, mikä vähentää niiden voittomarginaaleja. Se vaikuttaa myös markkinoiden myyntiosuuteen.