Tupakointi ei ole nykyään trendikästä

Tupakointi oli trendikästä vielä 80-luvulla. Silloin sitä vielä mainostettiin ja itseasiassa mainonta jatkui Euroopassa vielä 2000-luvun alkuvuosille, ennenkuin se tuli Euroopassa kielletyksi. Suomessakin on ollut tupakkateollisuutta satoja vuosia – ei kylläkään enää. Vaikka Suomessa tupakkateollisuus …

Lue lisää

Ampumapelit eivät ole pelkästään miehille

Etenkin mobiililaitteiden käytön laajenemisen myötä, yhä useampi nainen on aloittanut pelaamaan aktiivisemmin. Arjessa helposti kulkevat ja nopeaa viihdettä tarjoavat mobiilipelit ovat ilmestyneet melkein jokaisen elämään ainakin jossain vaiheessa. Niitä voi pelata esimerkiksi työmatkan aikana tai …

Lue lisää

Billebeino x F-liiga kampanjoivat seurojen hyväksi

Muoti- ja lifestylebrändi Billebeino ja salibandyn F-liiga kampanjoivat pandemian runteleman seurakentän puolesta uniikissa yhteistyössä, jossa Ville Leino muotoili seurojen logot uusiksi. Billebeino lahjoittaa myyntituotot F-liigajoukkueiden hyväksi designia, sporttia ja yhteiskuntavastuuta yhdistävässä kampanjassa. Billebeino x F-liiga …

Lue lisää

Tapahtumien puute iskee jälleen rajusti muotikauppaan

Lämmin marraskuu ja koronan toisen aallon uudelleen lamauttama sosiaalinen elämä kurittaa rajusti muotikauppaa. Marraskuun myyntiluvut ovat hälyttävän huonot – useissa kaupoissa myynti on jäänyt jopa puoleen aikaisemmista vuosista.  Muotikaupan koronavuosi on mennyt laimeasti. Marraskuussa, joka …

Lue lisää

Tupakointi ei ole trendikästä

Monta vuosikymmentä tupakkatuotteita mainostettiin paljon lehdissä, televisiossa, kaikkialla. Suomessakin on ollut tupakkateollisuutta aina 1700-luvulta lähtien ja sillä on tehty omaisuuksia rahaa. Jopa vielä 50-luvulla tupakkaa mainostettiin terveellisenä, vaikka tuottajat ja markkinoijat tiesivät sen olevan kaikkea …

Lue lisää

Kauneuden ja hyvinvoinnin trendituote: CBD

Mistä oikein on kyse, miten jostain luontaistuotteesta voi tulla hittituote, jota kuvataan jopa eurooppalaiseksi trendiksi, mistä on CBD-tuotteissa kyse? Uusin CBD-tuoteperheeseen liittyvä tuote on tullut jo televisiomainokseenkin, jossa siitä kuitenkin käytetään nimeä hamppuöljy, mistä useimmiten …

Lue lisää

Muodin verkkokauppa kasvoi, mutta koko-ongelma pysyi – suomalaiset odottavat sovituskoppeja myös verkkokauppoihin

Koronapandemian aikana verkkokaupan myynti on käynyt kuumempana kuin koskaan, mutta oikean koon arvioiminen virtuaalisesti tuottaa shoppailijoille edelleen päänvaivaa. Suurin osa suomalaisista verkkoshoppailijoista odottaakin nyt sovitusmahdollisuutta myös virtuaaliseen muotoon. Vaatteiden ja jalkineiden myynti verkossa on kasvanut koronapandemian aikana huimat …

Lue lisää

Syksyn ja talven 20/21 kolme trendiä

Anna luonnon tuoman inspiraation näkyä kotisi sisustuksessa.  Harmoninen mutta villi luonto inspiroi meitä edelleen kodinsisustuksessa. Sesonkivärejä ovat nyt himmeänvihreä, sinivihreä ja maanläheiset sävyt. Pintarakenteet ja materiaalit kuten oksat, hapsut ja sametti tuovat kontrastia ja elävöittävät rauhallisia …

Lue lisää

Mitä tyylikkyys on?

Tyylikkyys ei ole mittanauhalla, sekuntikellolla tai vaa’alla mitattava käsite ja siksi onkin hyvin kiehtovaa miettiä sitä, mikä tekee jostain tietystä henkilöstä tyylikkään ja vastaavasti millä tavalla henkilö, joka ei ole tyylikäs, voisi muuttaa asian täysin …

Lue lisää